Mariborska poslovalnica, ki jo lahko obiščete v samem centru mesta, je ena večjih po številu zaposlenih. To niti ne preseneča, saj zaposleni pokrivajo področje vse od dela Koroške, Dravske doline, Maribora, Ptuja in Prekmurja.

»Poslovalnica je na isti lokaciji že vse od leta 2004. Natančneje v centru Maribora, v poslovnem centru City JUG, kjer imajo stranke na voljo tudi parkirna mesta v garažni hiši pod banko. So pa parkirišča plačljiva. Kot zanimivost bi dejal še, da ima naša poslovalnica zanimivo obliko. Je zelo dolga, vendar ozka. Če nas ne obiščete, si jo lahko predstavljate, če pomislite na kegljišče,« je na kratko uvodoma poslovalnico predstavil njen vodja Gregor Prišenk. V mariborski poslovalnici je 12 zaposlenih. Ob Prišenku še dva svetovalca za mala in srednja podjetja, dva mikro svetovalca, štirje osebni finančni svetovalci in trije bančni komercialisti.

Strankam se iz nekoliko oddaljenejših krajev ni težko pripeljati v center Maribora in opraviti želeno bančno storitev. »Stranki smo vedno pripravljeni prisluhniti, ji pomagati in nekaj narediti za njo. Vsako stranko obravnavamo kot da je zadnja. Seveda stranki vedno ne moreš ustreči, tako da je občasno prisotno tudi nekaj slabe volje. Vendar pa v večini primerom najdemo rešitev, ki se sklada z željo in potrebo stranke. Če kot primer izpostavim stranke iz Prekmurja, se je treba zavedati, da tam ni veliko bank. V večjem primeru gre za pridobitev kreditov, ko morajo osebno obiskati poslovalnico. V primeru drugih bančnih storitev jih usmerimo v uporabo elektronskega poslovanja. V tem primeru tudi nimamo veliko osebnih kontaktov, morda se vidimo enkrat na leto. Tem strankam smo ponudili in jih tudi podučili o digitalnem poslovanju. To je brez dvoma eden izmed razlogov, da so ostale zveste. A še vedno je glavni razlog ta, da dobro delamo. Dobra beseda gre naprej in na ta račun dobimo še kakšno novo stranko. V vsakem primeru pa se trudimo, da ustrežemo in uresničimo želje strank,« pravi Prišenk. 

Ker imajo v mariborski poslovalnici pogosto gnečo, so pomembni tudi odnosi med zaposlenimi. Prišenk je pogovor zaključil prav z medsebojnimi odnosi: »Vedno smo dali poudarek na dobrem vzdušju v poslovalnici. To je tudi moj moto. Rad grem v službo, kjer je dobra klima. S to filozofijo smo se poistovetili vsi. Podobno kot drugje, tudi pri nas pridejo malo težji dnevi, ko kaj ne gre po načrtu. Takrat se malo zaiskri, a to ni nič posebnega. Usedemo se, pogovorimo in gremo naprej.«

Naročite se na naše nasvete

Za vas pripravljamo vedno sveže in uporabne finančne nasvete. Bodite vedno na tekočem z novostmi in posebnimi akcijami.

ŽELIM NASVETE

LinkedIn

Naročite se na naše nasvete

Hvala za izkazano zaupanje.
Svojo prijavo potrdite s klikom na povezavo, ki smo jo poslali na vpisan e-mail naslov.