Na eni telefonski številki lahko najdete več ponudb in mojstra za storitev, ki jo potrebujete
prihranek časa in denarja
neomejeno število intervencij 365 dni v letu
z enim klicem rešimo vaš problem
hitra odzivnost
popoln servis na eni telefonski številki
cenovno najugodnejši način iskanja pravih obrtnikov

Zakaj izbrati našo asistenco?

Se vam je že zgodilo, da ste nujno potrebovali obrtnika in so bili vsi zasedeni? Ali pa ste storitev preplačali, ker ste jo potrebovali v nedeljo? Takšne in podobne situacije so nam vsem znane, saj se drobne okvare vedno zgodijo ob nepravem času. 

Sodelujemo z največjim številom obrtnikov v Sloveniji in posledično ponujamo visoko stopnjo odzivnosti ter nadzirano kakovost storitev.

Domska Asistenca je izvajanje pomoči pri iskanju obrtnikov za urgentna popravila na domu in okolici ter druga dela za potrebe posameznika pri vzdrževanju (popravilo električne in vodovodne napeljave, servis ogrevalnega sistema, zamenjava ključavnic, pomoč na cesti, popravilo gospodinjskih aparatov, čiščenje odtokov ipd.)

Primerjalna Asistenca je izvajanje pomoči pri iskanju več ponudb obrtnikov za različna montažna in gradbena dela z namenom pridobitve najugodnejše ponudbe. Največkrat se uporablja pri prenovi nepremičnin (za izdelavo in montažo stavbnega pohištva, mizarske storitve, inštalacijo vodovodne, električne in plinske napeljave, polaganje talnih oblog, keramičarska in pleskarska dela, urejanje okolice ipd.)

Obe storitvi sta na voljo vsem fizičnim osebam, ki imajo pri banki odprt transakcijski račun in zanj plačujejo mesečni strošek vodenja.*


Domska asistenca

Prihranite čas in denar. Na eni telefonski številki najdete mojstra za vse vaše težave!

Kako deluje?

  1. Preko brezplačne telefonske številke 080 14 71 posreduje svoje povpraševanje ter potrebne podatke asistentu v klicnem centru.
  2. V najkrajšem možnem času poiščemo ponudnika storitve, ki bo lahko odpravil napako ali popravil poškodovan predmet, objekt …
  3. Obrtnik, ki se na povpraševanje odzove, pridobi vaše kontaktne podatke in vas v najkrajšem možnem času pokliče. Z njim se dogovorite za poslovne pogoje in rok izvedbe storitve. V primeru, da vam ponudba ne ustreza jo lahko odklonite in poiščemo vam drugega ponudnika.
  4. Obrtnik izvede dogovorjeno storitev.
  5. Po izvedbi storitve vas pokličemo in preverimo zadovoljstvo.

Primerjalna asistenca

Z enim samim telefonskim klicem lahko pridobite več različnih ponudb za izvedbo storitve, ki jo potrebujete.

Kako deluje?

  1. Preko brezplačne telefonske številke 080 14 71 posredujete svoje povpraševanje ter potrebne podatke asistentu v klicnem centru.
  2. V najkrajšem možnem času poiščemo ponudnike storitve, ki vam bodo lahko pripravili ponudbe za izvedbo del.
  3. Obrtniki vas v najkrajšem možnem času pokličejo in se z vami dogovorijo za pripravo ponudb.
  4. Med prejetimi ponudbami izberete najprimernejšo in se z obrtnikom dogovorite za poslovne pogoje in rok izvedbe storitve.
  5. Obrtnik izvede dogovorjeno storitev.
  6. Po izvedbi storitve preverimo stanje sklenjenega dogovora ter vaše zadovoljstvo z izvedeno storitvijo.

Preberite tudi:   Splošni pogoji - domska in primerjalna asistenca PDF, 301 KB

Član ima pravico, da Izvajalcu sporoči svoje zadovoljstvo oz. reklamacije glede opravljenih storitev s strani obrtnikov na telefonsko številko 080 14 71 ali na elektronski naslov asistenca@linea-directa.eu. V času veljavnega članstva imate na voljo oddati neomejeno število povpraševanj.

Vsi obstoječi komitenti prejmete dopis z obvestilom in člansko kartico. Vsi novi komitenti bodo članstvo sprejeli z odprtjem računa in prejemom članske kartice.

*Storitev ni na voljo imetnikom računov nerezidentov.