• Kako se Flik razlikuje od moje mobilne banke?

    Ključna razlika med Flik in tvojo mobilno banko so takojšnja plačila med strankami (različnih) slovenskih bank.

    Plačila prek Flik so izvedena v nekaj sekundah, tudi izven delovnega časa tvoje banke. Kar pa je najboljše - plačila prek Flik so brezplačna.

  • Kaj mi Flik omogoča?

    Flik trenutno omogoča pošiljanje oz. nakazovanje denarja med strankami (različnih) slovenskih bank. To pomeni, da lahko prijateljem ali članom družine denar vrnete v nekaj sekundah in brez provizije. Enako pa velja zanje.

    V prihodnosti bo s Flikom mogoče plačevati tudi na prodajnih mestih.

  • Je uporaba Flik brezplačna?

    Uporaba Flika in nakazila, ki jih s Flikom izvedete, so popolnoma brezplačna.
  • Na katerih napravah deluje Flik?

    Flik deluje na mobilnih napravah z operacijskim sistemom:

    • Android z verzijo Lolipop 5.0 ali novejšo
    • iOS z verzijo iOS 11 ali novejšo
  • Kako ustvarim svoj Flik račun?

    Ustvarjanje računa oz. registracija je odvisna od tega, pri kateri banki imate odprt svoj osebni bančni račun.

    Če imate svoj osebni bančni račun odprt pri nas:

    • Obiščite najbližjo poslovalnico, kjer vam bomo uredili dostop. S seboj imejte osebni dokument ter vašo davčno številko.
    • Google Play ali App Store poiščite aplikacijo Flik in jo prenesite na vaš mobilni telefon.
    • Flik boste aktivirali z vnosom davčne številke in aktivacijskega ključa, ki vam ga bomo poslali na vaš e-poštni naslov.
    • Aktivacijski ključ vpišite v aplikacijo, nato pa nastavite še geslo za svoj uporabniški račun.
    • Ko nastavite svoje geslo, je registracija zaključena.
  • Kaj je alias?

    Alias je vaše uporabniško ime oz. identifikator, ki vam ga dodeli banka. Alias je lahko vaša telefonska številka ali e-mail naslov, ki ste ga predhodno registrirali pri svoji banki.

    Za nakazovanje in prejemanje denarja prek Flika morate aktivirati vsaj 1 alias. V nastavitvah lahko vidite in upravljate z vsemi svojimi aliasi.

  • Ali lahko svoj Flik račun povežem z več bančnimi računi?

    Ne, Flik račun je mogoče povezati le z enim osebnim bančnim računom.

  • Lahko Flik namestim na več mobilnih naprav?

    Da, Flik lahko namestite na več kot eno mobilno napravo.

  • Ali lahko pregledujem porabo oz. preverim pretekla nakazila s Flikom?

    Seveda. Pregled opravljenih nakazil najdete pod zavihkom Transakcije.

  • Kaj se zgodi, če izgubim telefon ali mi ga ukradejo?

    V takšnem primeru to nemudoma sporočite svoji banki oz. pokličite klicni center za pomoč uporabnikom na +386 1 583 41 83. 

    Če Flik uporabljate na več mobilnih napravah, lahko Flik na izgubljeni oz. ukradeni napravi blokirate na daljavo. Na napravi, ki jo imate pri sebi, odprite aplikacijo Flik Pay, v nastavitvah izberite Moje naprave in s seznama naprav izbrišite izgubljeno oz. ukradeno napravo.

  • Pozabil sem geslo za vpis v Flik

    Če ste pozabili geslo za vpis v Flik Pay, na vstopni strani pod številčnico kliknite na Pozabljeno geslo in nadaljujete postopek nastavitve novega gesla, ki vas bo preusmeril na vnovično registracijo. Ta poteka enako kot prva registracija.