Vodstvo Adrie Airways je v ponedeljek, 30.9.2019, na kranjskem okrožnem sodišču vložilo predlog za stečaj letalskega prevoznika. Družba je hkrati tudi uradno potrdila, da je zaradi vloženega predloga za stečaj odpovedala tudi vse še predvidene polete.

Če ste letalsko vozovnico plačali s kartico Ide@l Mastercardstoritev pa zaradi stečaja podjetja Adria Airways ne bo opravljena, imate možnost, da zahtevate vračilo kupnine za plačane letalske vozovnice.

Kaj morate storiti?

Banki morate posredovati reklamacijo plačila s kartico Ide@l  Mastercard za nakup te letalske karte. To lahko opravite prek spleta ali v poslovalnici banke.

V primeru oddaje reklamacije prek spleta bo dovolj, da nam na elektronski naslov info@sberbank.si posredujete vaše ime in priimek, datum in znesek plačila ter navedbo, da gre za nedostavljeno blago. Dodajte še stavek, da je letalska družba Adria Airways v stečaju in da že plačani polet ni bil, oziroma, ne bo opravljen.

K reklamaciji priložite kopijo letalske vozovnice, iz katere bo razvidna relacija leta, datum leta in številka leta, ali kopijo računa, ki dokazuje nakup letalske vozovnice in korespondenco s prodajalcem. Zadostuje elektronska pošta, v kateri ste od prodajalca zahtevali vračilo denarja za plačani let, kateri ni bil, oziroma, ne bo opravljen.

Z veseljem vam bomo pri oddaji reklamacije pomagali tudi v katerikoli izmed naših poslovalnic, kjer bomo zahtevek izpolnili skupaj.

V nekaj dneh lahko pričakujete vračilo kupnine za plačane vozovnice na svoj Ide@l Mastercard kartični račun.

V kolikor ste letalsko karto za polet z letalom Adria Airways kupili prek turistične agencije ali posrednika vam svetujemo, da se obrnete najprej na prodajalca in preverite, ali ste ob nakupu vozovnice plačali tudi zavarovanje letalske vozovnice, ki krije tovrstne primere. V kolikor vozovnica ni bila zavarovana za primer odpovedi, sledite zgoraj opisanem postopku. K navedenim dokazilom boste morali priložiti še korespondenco s prodajalcem, od katerega ste zahtevali povračilo denarja, vendar je bila zahteva s strani prodajalca odklonjena.

Želimo vam veliko prijetnih trenutkov pri uporabi kartice Ide@l Mastercard!

Sberbank d.d.