Osebne finance Mikro podjetja in podjetniki Srednja in velika podjetja

Kako potrdim spletni nakup v mobilni banki z mŽetonom?
(za opis postopka potrditve spletnega nakupa s čitalcem kartic in kartico kliknite tu)

Po aktivaciji mŽetona z enim klikom v vaši mobilni banki (opisano v nadaljevanju) boste nakup na spletu opravili povsem enostavno:

1) s potisnim sporočilom, prejetim v mobilno banko, 

ali

2) z enkratnim geslom, ki ga ustvarite z ročnim vnosom dveh podatkov o transakciji (pri načinu »MDS« v mŽetonu v mobilni banki). 

Če imate več mŽetonov, boste izbrali še številko mŽetona, s katerim želite potrditi plačilo.


Način 1: Potrditev prek potisnega sporočila, prejetega na mŽeton v mobilni banki


1. Za potrjevanje s potisnimi sporočili vklopite prejemanje potisnih sporočil (v Nastavitvah v mobilni banki*). Če imate več aktivnih mŽetonov (npr. mobilno banko na več napravah in na vsaki aktiviran mŽeton), boste morali izbrati še številko mŽetona z naprave, na katero želite prejeti potisno sporočilo.

2. Na mobilno napravo, na kateri imate mobilno banko z aktiviranim mŽetonom, boste prejeli potisno sporočilo, na katerega morate klikniti.

3. Po kliku na potisno sporočilo boste preusmerjeni v mobilno banko, kjer se najprej avtenticirate z obstoječo biometrično (prstni odtis/obraz) ali drugo metodo (PIN/geslo).

4. Po uspešni avtentikaciji se vam bodo na zaslonu za potrditev nakupa izpisale podrobnosti transakcije. Transakcijo potrdite s klikom na gumb »Potrdi«.

*Potisna sporočila po prijavi v mobilno banko vklopite v rubriki Nastavitve > Obveščanje > Potisna sporočila.

Način 2: Potrditev z enkratnim geslom, ustvarjenim z vpisom dveh podatkov v mŽeton

(način »MDS« v oddelku mŽeton v mobilni banki)


1. Če ne morete uporabljati potisnih sporočil, izberite možnost enkratne kode z mŽetona. V primeru, da imate mobilno banko nameščeno na več napravah (in na vseh aktiviran mŽeton), boste morali izbrati še serijsko številko mŽetona na ustrezni napravi.

2. Na naslednjem koraku bosta izpisana dva vhodna podatka, ki ju morate ročno vpisati v mobilni banki v oddelku mŽeton v načinu »MDS«.

3. Ob vpisu obeh vhodnih podatkov o transakciji v načinu »MDS« se spodaj pokaže ustvarjeno enkratno geslo.

3ds2_mds3b

4. Enkratno geslo prepišete (brez presledkov) v predvideno polje na spletni strani in potrdite transakcijo.


Kaj lahko naredim, ko pride do težav?

V primeru, da vam je bila ob izbiri mŽetona v mobilni banki javljena naslednja napaka: »Validate otp did not pass. Called method did not pass.«, imate žal blokiran mŽeton.

O napaki obvestite naš kontaktni center (s klicem na 080 22 65 ali prek elektronskega naslova info@sberbank.si), kjer vam bo naš svetovalec pomagal odpraviti napako.

V predhodno opisanem primeru blokiranega mŽetona vam bo na spletni strani za potrditev plačila (če nimate še drugih aktivnih mŽetonov) samodejno ponujena možnost potrditve nakupa s čitalcem kartic (če ga seveda imate) in ustrezno bančno kartico.

 

 


Kako aktivirate mŽeton?

Aktivacija mŽetona je enostavna in brezplačna. Pogoj za aktivacijo je, da imate debetno kartico Mastercard, kartico Ide@l Mastercard ali poslovno debetno kartico Mastercard ter da uporabljate mobilno banko mSberbank SI. V mobilni banki v meniju mŽeton z enim klikom aktivirate mŽeton in ga pričnete takoj uporabljati za spletno nakupovanje.

Še nimate mobilne banke?

Če mobilne banke še nimate, uporabljate pa spletno banko, lahko mobilno banko aktivirate brezplačno v spletni banki (pod Naročila > Mobilna banka), brez obiska poslovalnice. Aktivacija mobilne banke za fizične osebe na daljavo je možna v spletni banki za fizične osebe eSberbank SI, v spletni banki za pravne osebe Poslovna eSberbank SI aktivacija mobilne banke za pravne osebe na daljavo ni možna. Z aktivacijo mobilne banke za fizične osebe ostaja mesečni strošek uporabe nespremenjen, saj lahko obe, mobilno in spletno banko za fizične osebe, uporabljate za ceno le ene. Po aktivaciji mobilne banke in prijavi vanjo aktivirate mŽeton. 

Če spletne banke eSberbank SI nimate, lahko vklop mobilne banke na daljavo enostavno naročite brez obiska poslovalnice na tej povezavi. Za naročilo potrebujete le vašo bančno kartico in čitalec kartic. Vklop mobilne banke na daljavo je omogočen samo za fizične osebe. Več o stroških vklopa in mesečni uporabnini si preberite na strani D'paket.


V mobilni banki izberite
možnost mŽeton.

Uporabite enak dostop
kot za mobilno banko.

Tapnite na gumb
Aktiviraj žeton.


Uspešno ste aktivirali mŽeton!

 

Za deaktivacijo mŽetona držite prst na zaslonu in izberite možnost »Izbriši mŽeton«.
mŽeton lahko kadarkoli ponovno aktivirate. 

Trenutno podprti servisi:

mŽeton je trenutno na voljo imetnikom debetne Mastercard in Ide@l Mastercard za potrjevanje nakupov na svetovnem spletu in za naročila vklopa digitalnih kanalov (spletna banka eSberbank SI za fizične osebe, Flik) na daljavo.


Še ne uporabljate spletne ali mobilne banke ali kartice Ide@l Mastercard?

Naročite mobilno banko mSberbank SI

Naročite mobilno banko mSberbank SI

Uporabljate debetno kartico Mastercard ali kartico Ide@l in še nimate mobilne banke? Naročite mobilno banko in aktivirajte mŽeton.

Če imate spletno banko, lahko mobilno banko aktivirate kar od doma. V spletni banki izberite zavihek »Naročila«, nato izberite »Mobilna banka« in sledite navodilom.

Zanima me >

Naročite spletno banko eSberbank SI

Naročite spletno banko eSberbank SI

Dogovorite se za sestanek in aktivirali vam bomo spletno banko.

Znotraj spletne banke lahko sami aktivirate mobilno banko kar od doma, nato pa v mobilni banki aktivirate tudi mŽeton.

Zanima me >

Naročite kartico Ide@l Mastercard

Naročite kartico Ide@l Mastercard

Z njo lahko vse nakupe (tudi spletne) enostavno razdelite na do 60 obrokov, izbirate lahko med 3 načini odplačevanja, prinaša pa vam tudi različne garancije in zavarovanja na nakupe ter kartico in posebne ugodnosti.

Preverite vse prednosti in jo naročite kar prek spleta, brez obiska poslovalnice.

Zanima me >


Pomoč uporabnikom in dodatne informacije