Vse o kartici

S kartico Ide@l Mastercard nakupujete prek spleta brezskrbno, saj so vsi vaši nakupi zavarovani.

Ob podaljšanih garancijah in dodatnih zavarovanjih, ki jih imate na voljo v primeru okvar tehničnih izdelkov ali zlorab v primeru izgube ali kraje kartice, pri Sberbank banki za varnost spletnih nakupov poskrbimo tudi v primerih različnih reklamacij.


Pri plačilu prek spleta s kartico Ide@l Mastercard lahko reklamacijo vložite v naslednjih primerih:

Neodobrena transakcija plačila s kartico

  • Nakupa niste opravili sami oziroma na kartičnem računu nimate pooblaščene osebe, ki bi nakup lahko opravila.

Dvojna bremenitev

  • Za eno naročilo blaga ali storitev je bil vaš kartični račun bremenjen dvakrat.

Napačen znesek bremenitve

  • Vaša kartica Ide@l je bila bremenjena v višjem znesku od dejanskega nakupa.

Preklicana storitev

  • Naročilo storitve ste preklicali, ponudnik storitev pa jo še vedno zaračunava.

Plačano z drugimi plačilnimi sredstvi

  • Sporna transakcija je bila plačana z drugim plačilnim sredstvom (na primer z gotovino, drugo kartico, bančnim nakazilom, ...), bremenjena pa je bila vaša Ide@l kartica (na primer z gotovino, drugo kartico, bančnim nakazilom …).

Blago je poškodovano ali ne ustreza opisu

  • Dostavili so vam poškodovano blago oziroma dostavljeno blago ne ustreza opisu naročenega blaga. Trgovca ste kontaktirali, vendar odgovor ni bil pozitiven ali odgovora niste prejeli.

Blago ni bilo dostavljeno

  • Kupljeno blago bi skladno s pogoji poslovanja trgovca morali že prejeti, vendar ste prejeli le bremenitev za kartično transakcijo, plačanega blaga pa ne.

Transakcija ni bila končana

  • Na spletni strani ponudnika blaga ali storitev ste želeli opraviti nakup, vendar tega ni bilo mogoče dokončati. Spletna stran je javila napako, naročenega blaga ali storitve niste prejeli, kartica pa je bila bremenjena za znesek plačila.

Preklicana rezervacija

  • hotelsko rezervacijo ste preklicali v rokih, objavljenih s strani ponudnika, vaša kartica pa je bila vseeno bremenjena.

Do kartice v treh korakih

Za naročilo ni potreben obisk banke. Enostavno izpolnite obrazec na spletni strani in pripravite ustrezne dokumente.

S SMS sporočilom boste obveščeni o terminu obiska predstavnika banke.

Na dogovorjeni lokaciji boste podpisali potrebne dokumente za izdajo kartice, ki jo boste prejeli po pošti ali prevzeli v naši poslovalnici.


Izračunajte svoj možen limit in naročite kartico


V odhodke se štejejo mesečni stroški kreditov in lizingov.

Želim Ide@l kartico


Za to višino limita vam je na voljo:

Izracunajte kredit

Izračunaj kredit >

Preverite možnosti kredita v žepu in izračunajte znesek za svojo Ide@l kartico.

 

Podrobno o kartici

Dodatne prednosti >

Preverite lastnosti in primerjajte prednosti, ki vam jih prinašata Standardna in Zlata Ide@l kartica.

Garancije in zavarovanja

Garancije in zavarovanja >

Imetniki kartice imajo vključen paket zavarovanj za opravljene nakupe in za morebitne zlorabe v primeru izgube ali kraje kartice.