Pomoč uporabnikom

Pogosta vprašanja za račun eObresti

  • 1. Kaj je račun eObresti?

  • 2. Komu je namenjen Sberbank eObrestni račun?

  • 3. Kaj potrebujem za uporabo Sberbank eObrestnega računa?

  • 4. Ali moram zamenjati svojo matično banko, da bi lahko uporabljal Sberbank eObrestni račun?

  • 5. Ali lahko dvignem gotovino z računa?

  • 6. Že imam prenosni/ fiksni čitalec. Ali moram pri vas kupiti novega?

  • 7. Ali so sredstva na Sberbank eObrestnem računu vezana?

  • 8. Ali imam lahko odprtih več Sberbank eObrestnih računov?

  • 9. Sem že komitent Sberbank d.d. Kako odprem račun?

  • 10. Kakšni so stroški povezani z uporabo Sberbank eObrestnega računa?

  • 11. Kako varno je poslovanje z Sberbank eObrestnim računom?

  • 12. Kako jamčite za moja sredstva?

  • 13. Zakaj bi zaupal svoj denar prav vam?

  • 14. Ali so obresti s tega računa obdavčene?

  • 15. Pozabil/zaklenil sem svojo PIN kodo. Ali jo lahko zamenjam?

  • 16. Kaj moram storiti v primeru izgube pametne kartico?

  • 17. Kako pridem do svojih sredstev v primeru izgube/kraje kartice?

  • 18. Kaj je referenčni račun in kako ga lahko spremenim?

  • 19. Kaj moram storiti v primeru spremembe osebnih podatkov (stalno prebivališče, ime ali priimek, telefon, ipd)?

  • 20. Želim odpreti dva računa eObresti, enega zase osebno, drugega za svoje podjetje. Ali je mogoče imeti oba certifikata na isti kartici?

  • 21. Kdaj in kako se pripisujejo obresti na Sberbank eObrestem računu, mesečno ali letno?

  • 22. Potrebujete pomoč pri uporabi računa eObresti?

  • 23. Kako zaprem Sberbank eObrestni račun?